Что такое нишевая парфюмерия

Як зрозуміти, що таке нішева парфумерія і в чому її особливості

Н

азву цей клас парфумерії отримав від французького слова “la niche”, що в перекладі означає ніша, осередок. В першу чергу варто відзначити, що такі композиції більше відносяться до мистецтва парфумерії, ніж до стандартного виробництва ароматів брендами для збільшення своєї популярності в масах і, відповідно, прибутку компаній. Парфуми, що відносяться до класу нішевих – це справжня філософія. Випуск таких композицій не супроводжується кричущими рекламними кампаніями, обличчям ароматів не стають відомі представники мистецтва чи моди.

Насправді нішеві парфуми створюються скоріше для вузького кола шанувальників, ніж для великої кількості людей. Процес створення таких ароматів не обмежується ніякими рамками, парфумерам, які працюють над такими творами, дається максимальна свобода дій і польоту фантазії, немає конкретного замовлення. У тому числі не враховується вартість компонентів, наскільки специфічним вийде аромат і багато інших моментів, які важливі для парфумерії класу люкс і мас-маркет.

Основні характеристики нішевих ароматів

Натуральні інгредієнти – головна характерна риса нішевої парфумерії.
Дійсно, аромати класу нішеві відрізняються в першу чергу тим, що виробляються тільки на основі натуральної сировини. У цьому питанні їх часто порівнюють з виноробством. Дуже важливо знати де було вирощено сировину, рік врожаю і навіть то, наскільки добірним або селективним він вважається. Так, есенцію гаякового дерева для нішевих ароматів найчастіше купують в Індонезії, а квітки апельсинового дерева в північній Африці, Тунісі або Алжирі. Що стосується нішевих парфумів TOI et MOI, всі продукти і есенції імпортуються нами саме з Грасса, Франція.

Незвичайна сировина – “фішка” нішевих композицій.
Ці аромати можуть вражати нюх, шокувати та занурювати в особливу атмосферу. А все тому, що для їх створення застосовують незвичайні екстракти і витримки, які в принципі не часто трапляються і вже тим більше в ароматах інших класів. Наприклад, популярними серед виробників нішевої парфумерії можна назвати дерево Уд, трюфель, шампанське або рідкісні породи деревини.

Парфюм для женщин Zodiac Woman 100 ml

Обсяги, в яких виробляються нішеві парфуми, як відмінна риса

Зрозуміло, рідкісна сировина не дає можливості виробляти нішеві аромати величезними тиражами. Найчастіше це лімітована кількість конкретної композиції, яка в парфумерних бутиках може бути представлена по одному або два флакони в рік. Часом нішеву парфумерію можна купити тільки на спеціальному аукціоні, іншого шляху знайти аромат немає.

Оформлення флакона та упаковки нішевих парфумів

Найчастіше парфуми цього класу не відрізняються особливо фантазійними флаконами або упаковками. Їх створюють досить скромними, щоб як-би натякнути на те, що найцінніше і незвичайне знаходиться всередині. Однак у всьому є винятки, тому часом зустрічаються дизайнерські флакони – такі ж витвори мистецтва як і самі аромати. Їх розписують вручну або інкрустують дорогоцінним камінням, використовують цінні породи деревини або кришталь.

Parfums TOI et MOI

Бренди, які пропонують нішеву парфумерію, кажуть “ні” голосній рекламі.

Якщо ви звикли бачити величезні білборди, телевізійні реклами та зображення ароматів на сторінках глянцевих видань, то будьте впевнені – це не нішеві парфуми. Вважається, що такі композиції не підходять усім, а значить залучати до них увагу десятків тисяч покупців ні до чого. Крім того, у вартість аромату і так вже закладено дорогу сировину, а якщо ще й враховувати витрати на рекламу, його ціна значно зросте.

Одна з особливостей нішевих ароматів – це його легенда

Кожен парфумерний бренд має свою історію заснування та успіху. А ось нішеві парфуми дуже часто оповиті легендами, які придумують самі “носи” в процесі створення піраміди. Це зовсім не рекламний хід, просто в момент поєднання різних компонентів парфумери представляють для кого вони роблять композицію, який може бути її герой і володар.

Parfum Eclipse Woman 100 ml