Повернення товару

Повернення товару

Випадково додалася або переплуталась позиція в замовленні? При перевірці посилки під час отримання ви побачили пошкодження товару? Розуміємо, що помилки іноді трапляються. Просто розкажіть нам про проблему, а ми допоможемо швидко вирішити.

1. Якщо при отриманні посилки доставлений товар не відповідає замовленню, кур’єр або менеджер на пункті видачі на ваше прохання забере його і поверне оплату. На пункті видачі посилок поштових служб-партнерів також можливе повернення, але не окремих позицій, а всієї посилки.

2. Якщо проблема виявлена ​​пізніше, коротко опишіть ситуацію, прикладіть фото або відео товару, який ви придбали у нас і хотіли б повернути, надіславши лист на електронну адресу return@toietmoiparfum.com.ua

Якщо товар не відкритий, а цілісність упаковки не порушена, протягом 14 днів з моменту покупки ви можете повернути продукт. Якщо ви виявите брак, скажіть нам. Наш менеджер запропонує можливі рішення, а в разі обміну або повернення товару організує візит кур’єра або розповість, як відправити посилку нам.

Будь ласка, обов’язково зберігайте упаковку зі штрих-кодом товару, при зверненні ми попросимо надати і сам товар або товари, що входили в набір (без пошкоджень під час розпакування і використання), всі комплектуючі та упаковку товару зі штрих-кодом виробника, а також документ, що підтверджує придбання товару у нас.

Орієнтовно протягом 14 днів після отримання посилки ми вивчаємо повернуті позиції, приймаємо рішення про повернення грошових коштів на вказаний рахунок. Додатково вам відправлять повідомлення на електронну адресу про статус повернення.

З усіх питань ви можете зв’язатися з нами за телефоном:

0 800 33 05 02